Skip to main content

אודות

חברת אלברקום בע"ם נוסדה בשנת 1996 ואחת מראשונות בישראל החלה להציע לציבור הרחב שירותי המרת מטבע חוץ והעברת כספים לחו"ל. במשך שנים רבות של עבודה בתחום זה צברה אלברקום ניסיון עצום המאפשר להבטיח ללקוחותינו 100% אמינות ולהעניק שירות איכותי ביותר. כיום אלברקום היא קבוצה פיננסית המובילה בתחום העברות כספים  והספקת שירותים שונים ללקוחות פרטיים, עסקיים וקהילה מקצועית לסוגיה.

החברה מציעה מערך שירותים מתקדמים העומדים בכל הדרישות הספציפיות של הלקוח. אנו תמיד משתדלים לספק יחס וגישה אינדיווידואלית בכל מקרה הספציפי שמאפשר לעיתים קרובות לחסוך זמן וכסף.

אנו מבצעים העברות כספיות ליותר מ-170 מדינות ברחבי העולם, ולקוחות פרטיים ועסקיים שלנו  נהנים משירות זה כבר שנים רבות. החברה מצטיינת לא רק בשוק הישראלי, אלא מצליחה גם בפורמט בינלאומי כולל אירופה, רוסיה וצפון אמריקה. רשת הסניפים שהוקמה על ידינו מפוזרת לנוחיותכם בחלקי הארץ שונים.

מידע נוסף על שיטות שונות להעברת כספים והמרת מט"ח ניתן לקבל באתר, דרך הטלפון 03-510-33-01, באמצעות דוא"ל  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.